środa

Bez aparatu na Honsiu


Tak lubię

dźwięk

kukułki tej

Nie w rytm


informującej, że

Przed nami 


tyle czasu

jest do wzięcia,

nie do wynajęcia


 # # #

Jak mówi mój Anioł Stróż - już niedługo będę kimś innym. Co prawda nie nowonarodzonym, ale taką zresetowaną kopią mnie. Stworzę sobie nową historię, zupełnie nową. Choć bólu nie da się zapomnieć, można go wyleczyć. Kiedy zdejmujesz bandaże - otwierasz ranę. To jest tak jak z raną na ciele. Trzeba zostawić ją w spokoju i pozwolić się jej wygoić Za każdym razem gdy sobie przypominam, to tak jakbyś zrywał ze mnie te bandaże. Wciąż noszę w sobie złość. Ciekaw jestem, jak się z tym czujesz.
#
Moja psychika chyba jednak mnie przerosła. Za dużo w niej kłębiących się emocji i uczuć. Takich emocji schowanych głęboko w duszy, których z siebie niestety nie wyrzucam. Co jakiś czas sprawia to, że nie mogę pozbyć się złych myśli i ogarnia mnie taki bezmiar nicości. Zawsze chciałem żeby ktoś mnie kochał. Bardzo chciałem. Bardzo potrzebowałem. 
Nie zostałem nauczony miłości, za to nauczono mnie życia bez niej. Więc sam się jej nauczyłem.
#
Śpij przeszłości.
Śpijcie aniołki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz